maandag 31 oktober 2011

pizzadozen omgetoverd tot kadootjes verpakking...








Dit was een projectje op zich!! 3 foto boeken voor juffen die van school afgingen( 1 ervan heb ik zelf de hele ochtend gefotografeerd, de 2 anderen door andere ouders); ik had zo ongeveer 1000 foto's van iedereen en van mezelf en filmpjes 8 verschillende...dus werk aan de winkel.Ik gaf dus aan de betreffende juf die mij gevraagd had of het misschien leuk was om een foto boek voor ze te maken...dat ging ze ook doen maar ze deed het niet zo vaak dus duurde het wel even.......Zal ik dan het boek voor Juf Ria maken scheelt jou weer....zou je ook die van Marion en Els willen doen.......vooruit!



2 weken strak werken bij elkaar opgeteld maar je hebt dan wel wat. Ik wilde alleen nog een leuke verpakking erom heen. Pizzadozen gescrapt , en voor de schijfjes met foto's en filmpjes een leuk bijpassend hoesje...




hier zijn ze dan! Het was een groot succes en een zeer mooi kado wat erg goed in de smaak viel!


(de 3e komt nog deze juf heeft m nog niet gehad vandaar)



Juffen veel kijk plezier ervan!






xx monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten