zaterdag 22 oktober 2011

kadootje voor de overblijfkids...




Na ruim 2 jaar elke week een dagje bij ze te hebben overgebleven, gaan de kinderen van groep 5 a naar het nieuwe extra gebouw van Het Kofschip. Tot voorkort hadden we een hoofdgebouw en 2 dependances, Het Golfje en de Hekgolf, hier zaten de klassen 5b tot en met 8b in, voor 5a was daar geen plaats. Nu gaan alle groepen v.a 5a tm 8b verhuizen naar de oude school van de Hekman school helemaal opgeknapt en wel. (de Hekman school heeft hele nieuwe behuizing).


Dus nu na de herfstvakantie gaat dat gebeuren; alle groepen van de bovenbouw verhuizen en vond ik het leuk om de laatste keer als overblijfmoeder in 5a te trakteren op pannenkoeken met limonade, tenslotte waren we toch de enige klas die vrijdagmiddag les had. Dat was natuurlijk 1 groot feest! Ik kreeg het nog wel even benauwd want ik kreeg heel veel kadootjes....daar kan ik niet zo heel goed tegen... van chocola tot hele mooie tekeningen en planten en orchidetakje met vaasje...ik werd er verlegen van. Als laatste had ik nog wat gemaakt voor de kids; voor de jongens een boekenlegger met naam en de meisjes kregen een klein mini schilderijtje voor op hun kamer, we hebben een leuke middag gehad en ik zal ze missen!!!




xx monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten