woensdag 6 juli 2011


Ik heb kortgeleden met het schoolfeest van de oude school van Kai geholpen en daar een zgn grabbeljurk voor gemaakt: 50 zakjes erop genaaid en daar de kadootjes in gedaan, zodat elk kind een prijsje kon "winnen", het was een groot succes want we hadden ervoor gezorgd dat er een juf in ging lopen zodat dat voor de kids bekend was. De jurk heb ik trouwens helemaal gemaakt van PIP stof, met kant en roesjes en bloemen met knopen erop genaaid, hij was super alleen jamer dat ze er geen rose of wit tshirtje onderaan hadden dat had ik nog zo gevraagd, maar helaas dat was voor hun niet zo belangrijk en voor mij juist wel want dat staat veel mooier!

xx monique

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Je jurk is prachtig gemaakt.
    Erg leuk met al die zakjes.
    Wat het shirtje betreft heb je helemaal gelijk.
    Het zijn de kleine details die het hem vaak doen.
    Maar de jurk is super!!..

    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique

    Wat een prachtig mooie jurk.
    Je zal er een hoop werk aangehad hebben.
    Alleen die 50 zakjes al,wat een werk.
    Maar het reseltaat mag er zijn.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor jullie reactie; deze jurk had ik verleden jaar gemaakt, maar nog nooit laten zien inmiddels hebben we net weer het schoolfeest gehad en heb ik m wat opgeknapt(wassen knopjes nakijken enz) en we hadden er weer heel veel plezier van; het was idd heel veel werk maar op deze school komt het zo goed terrecht! monique

    BeantwoordenVerwijderen