dinsdag 5 juli 2011

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Enig ladenkastje heb je gemaakt.
    Tja dat heb je met die meiden he, echte meidendingen.

    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique

    Ben door je blog gewandeld.
    En wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Ben ook gelijk volger geworden.
    Zal je blog geregeld bezoeken.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel gezellig dat jullie kijken, dit kastje vind ik heel leuk om te doen als je verder kijkt zie je dat ik er verschillende heb gemaakt in verschillende stijltjes....het is veel werk en ik heb ook mijn andere blogje met taarten nog wat ook veel werk is maar ik zal met regelmaat proberen wat er op te zetten.

    xx monique

    BeantwoordenVerwijderen