zaterdag 23 juni 2012

gefeliciteerd Marjon!

Deze kaart is voor mijn schoonzusje vandaag jarig; zet m er nu pas op omdat ze bericht krijgt als ik er wat op zet en da's niet zo leuk toch...helaas Marjon... je kon de kaart nog niet zien want anders is het geen verrassing meer....maar wel gefeliciteerd hoor!!
Ik heb deze kaart gemaakt bij een mini workshopje bij paper and pictures, het idee vond ik leuk maar heb wel een aantal dingen voor mijn gevoel wat minder klasiek gemaakt, was leuk om te doen.

xx monique

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje Monique.
    Echt schitterend.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel; is een leuk kaartje om te maken, je kan er veel verschillende dingetjes mee doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is helemaal geweldig, bedankt Monique.

    Lieve groetjes
    marjon

    BeantwoordenVerwijderen