vrijdag 27 april 2012

zeepjes ketting met schelpjes en kraaltjes

Dit zijn de knutsel kadootjes voor moederdag, deze heb ik gemaakt met de kinderen van 2 klassen, de koeien en kikkerklas waar ik de overblijf doe; super leuk om te doen maar eigenlijk veel te veel werk! De kids zijn 4, 5 en af en toe 6  jaar dus moet je heel veel zelf doen, dit komt ook door de te korte tijd tijdens overblijf en de vele kindjes die overblijven. Ik heb zelf de ketting met schelpjes, zeep roosjes en kraaltjes geregen, de geweldige zeepjes heeft marianne voor mij gemaakt in de vorm van roosjes in verschillende maten. (www.smallworldcreations.nl).. Daarna heb ik de kids op            2 hartjes een kusje laten geven en op de ketting geplakt;  ze hebben nog een leuke tekening gemaakt voor in het zakje, wat ik daarna leuk heb ingepakt...pfff wat een werk maar oohh zo leuk geworden!




xx Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten