dinsdag 14 juni 2011

PME module 1

Ja ja ik ben begonnen, ik wilde zoveel( leuke workshops) maar ja dat kan niet allemaal, dus had ik bedacht dat ik eerst alle technieken maar eens goed moest leren...dus vandaar PME module 1 sugarpaste, het is pittig 2 dagen achter elkaar maar zoveel geleerd....helemaal tegek a.s vrijdag en zaterdag weer, als laaste moeten we een stapeltaart maken met een aantal van de geleerde technieken helemaal leuk toch?! Als het goed is heb ik dat certificaat a.s zaterdag..... de foto's volgen van de cursus, mijn foto toestel is nl stuk en de andere wordt schoongemaakt, ze komen eraan met een nieuw blogje alleen voor de taarten want het gaat nu wel snel ....
In september 4 dagen sugar flowers module 2, en in nov Royal icing en piping module 3, daarna krijg ik mijn masters certificate nou, dan moet het toch wel helemaal lukken!!

xx monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten